Труднице и породиље електронским путем могу да предају документацију за остваривање накнаде зараде!

Документацију, потребну за остваривање накнаде зараде за време трајања породиљског одсуства и одсуства са рада ради неге детета, труднице и породиље могу да доставе електронским путем, током трајања ванредног стања у Републици Србији.

Захтев за накнаду зараде могуће је скинути са сајта Министарства за рад, запошљавање, борачка и социјална питања.

Попуњен формулар захтева, са осталом пратећом документацијом потребно је скенирати и послати на е-маил адресу prijem.zahteva@beograd.gov.rs за Град Београд, односно на другу одговарајућу е-маил адресу за остале градове у Републици Србији, а која је истакнута на порталима градских општинских управа у нашој земљи.

Захтеви се могу послати и препорученом пошиљком на адресе служби дечије заштите, које припадају општинама или граду у којима подносилац захтева има пребивалишта.

Детаљне информације можете добити на следећем линку:

https://www.minrzs.gov.rs/sr/aktuelnosti/vesti/trudnice-i-porodilje-elektronskim-putem-mogu-da-predaju-dokumentaciju-za-ostvarivanje-naknade-zarade